Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jestliže si mladý člověk vezme sám život VŽDY je někdo vrah

0 0
možnosti
Foto

Smutné, bohužel nenávratné.

Ráda jsem si vás přečetlaR^

0 0
možnosti

J37a48k27u45b 30D57a80j48č

14. 2. 2019 14:09

Přesně jste to vystihla. Nenávratné.

0 0
možnosti

nedá to moc práce,vybavit si dobu,kdy mi bylo 13 let...pocit,že jsem na všechno sama a že mi nikdo nerozumí, že všechno to špatné se děje jen mě a já nemám sílu to zastavit nebo změnit... taky jsme chtěl aslyšet, že mne mají rádi, že se snaží chápat,co se se mnou děje... přežila jsem tu dobu..dala mi jediný poznatek, se kterým jsem se musela vyrovnat - nikdo ti nepomůže, na všechno jsi sama. Tvrdá pravda ve třinácti...a platí i teď, když je mi 50. .. škoda jejího života...

1 0
možnosti

Příště prosím raději něco veselejšího, v životě jsem si smutku užil a asi ještě užiji dost. Třeba jak jste znovu opravoval kotel...

0 0
možnosti

Rád napíšu něco veselejšího.

0 0
možnosti
  • Počet článků 42
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 702x
Zápisky z předměstí

aneb

Amerika

 

Momentky ze současné Ameriky. Některé příhody by se mohly udát všude a některé pouze tady.

Seznam rubrik